Så har vi afholdt klubmesterskab i Petanque og vejret artede sig fint kun en lille smule regn prøv lige at se alle di glade spillere det blev en rigtig fin dag.
Vinder blev Egon Madsen med 3 vundne runder +22.
Nr. 2 blev Bent Voetmann med 3 vundne kampe +16.
Sparekassen Løgumklosters Fond gæstede Bolderslev.
Fonden har bevilget penge til 3 foreninger i Bolderslev, BVU fik kr.
30.000 til indkøb af udstyr/materiel , boldklubben B1950 fik kr.
40.000 til renovering af boldrum, og forsamlingshuset fik kr. 30.000
Go-tour er et nyt tiltag som er blevet oprettet og som foregår om onsdagen i hver uge afgang fra Urnehovedhallen kl.09.30 hvor man så går forskelliger ruter rundt i byen kom og slut op om det nye arangement.
Cross Gym
Der løbes hver onsdag kl. 18.15 afgang Urnehovedhallen.















